ClickToSpeak Nauka Języków Obcych

* Angielski Online * Niemiecki Online * Hiszpański Online * Francuski Online * www.clicktospeak.pl

Francuski przez skype

Francja budzi wiele skojarzeń: kultura, zamiłowanie do sztuki, dobre wino, Paryż, moda i szyk, lawendowa Prowansja, Lazurowe Wybrzeże... 

Paryż

Mimo tak pozytywnych obrazów, jakie przychodzą nam do głowy na myśl o Francji, myśl o nauce języka raczej budzi niechęć. Dlaczego? Większości z nas język francuski wydaje się trudny i skomplikowany. Tymczasem prawda jest taka, że francuski pod pewnymi względami jest nawet prostszy w nauce niż angielski. Wystarczy nauczyć się, jak czytać po francusku i w jaki sposób Francuzi łączą w wymowie wyrazy, oraz opanować odpowiedni akcent (który zresztą pada zawsze na ostatnią sylabę). Naprawdę gramatyka francuska jest bardzo zbliżona do polskiej - tworzenie poprawnych zdań po francusku jest więc dla Polaków nawet bardziej naturalne niż w języku angielskim, czy niemieckim.



Zapraszamy na kursy języka francuskiego przez skype. Nauka języka obcego przez skype to nowoczesna metoda nauki, zapewniająca wysoką skuteczność oraz multimedialność i komfortowe warunki w trakcie uczenia.

Lekcja testowa, jak zawsze w naszej szkole - gratis.

3 komentarze:

  1. Zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy preply! Najlepsze oferty
    http://preply.com/pl/polski-przez-skype język polski nauka online skype
    Pracowałem z nimi przez ponad rok i zdobyłem cenne doświadczenie! Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie myślałam o tym, aby uczyć się języka francuskiego przez internet. Jak dla mnie najlepiej jest jeśli nauczyciel czy wykładowca jest bezpośrednio przy mnie i jak coś mogę od razu się podpytać w razie wątpliwości. Dlatego zapisałam się na kurs języka francuskiego do https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-francuski i jak do tej pory wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń