ClickToSpeak Nauka Języków Obcych

* Angielski Online * Niemiecki Online * Hiszpański Online * Francuski Online * www.clicktospeak.pl

Liczba mnoga w języku angielskim - wyjątki

Dzisiaj będzie o tym, jakie rzeczowniki mają tylko jedną formę i nie tworzą liczby mnogiej w języku angielskim. Zazwyczaj są to takie rzeczowniki, jak 'spodnie' (trousers), które w swojej wersji podstawowej wyglądają jak liczba mnoga lub rzeczowniki niepoliczalne. Poniżej przykłady:

trousers - spodnie
scissors - nożyczki
clothes - ubrania
stairs - schody
police - policja
water - woda
salt - sól

3 komentarze:

  1. Takie rzeczy to akurat łatwe do przyswojenia, ale ja mam trochę problemów z gramatyką. Stąd myśl żeby się do szkoły językowej https://lincoln.edu.pl/ na kurs zapisać. Znajoma chodziła to bardzo chwali, że sporo zaległości udało się jej nadrobić. Skuteczne metody nauczania stosują, a to ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja już dawno uczyłam się języka angielskiego ale na ten moment planuję wysłać dzieci na taki kurs. W takiej sytuacji u mnie w mieście w Iławie jak widziałam na stronie https://earlystage.pl/pl/szkola/ilawa jest bardzo dobra szkoła językowa.

    OdpowiedzUsuń